Friday, March 19, 2010

Semoga selamat sampai KK

Salam Jumaat...

Malam nie adik aku yg sedang belajar di India akan berlepas balik ke KK. Sebelum tue, akan transit di Singapore.


sumber dari atok google

Huh, napa la tak transit di KL ja? Boleh juga jumpa dia *sigh sigh*

Baru lepas sms ngan dia, tengah buat review coz petang nie ada exam. Lepas exam, rushing balik rumah and pack all suffs. Then bekejar ke airport. ETA BKI is 0730 hrs waktu Malaysia. Adik aku suma macam nie, selalu buat benda last2 minute. Well, apa kurangnya kakak diorg nie wahahaa

Malam nie sure uncle kat Kudat akan turun KK, esok sambut sis di airport. Uncle selalu macam tue, sebab Uncle sayang kami adik-beradik termasuk anak2 aku macam dia sayang anak2 sendiri. Walau pun sebenarnya Uncle masih bujang trang tang tang.

Sis aku pulak homesick, sedangkan baru raya tahun lepas dia balik bercuti selama sebulan. Plan awal 2 tahun sekali balik Malaysia, nie tiap2 tahun dia balik pulak. Raya tahun nie pun dia akan balik lagi, means 2x balik utk 2010. Cuti kali nie dia hanya balik untuk 2 minggu sahaja. Kalau ikutkan mak, biarlah sis spend holiday di India, merayau mencari Shah Jehan-nya. Tapi sang sis tetap degil nak balik, so bapa n Uncle kasi ON saja la.

Anak2 aku pulak da tak sabar tunggu auntie diorang yang satu nie. Ada kawan gaduh Mus and kawan melaram kakak. Mus pantang jumpa sis aku yg satu nie, sebab asyik gaduh berebutkan lappy/pc and remote Astro. Terkadang boleh nampak diorang saling menggigit. Sis wlupun da 21 thn, perangai cam budak2 kalau jumpa Mus.

Kalau jumpa kakak pulak, asyik la melaram walaupun tak ke mana2. Nie sis da gtau yang dia mau bawa kakak g salon. Aku tak kisah, janji jgn potong rambut kakak pendek sangat da. Kakak pulak selalu jadikan rambut sis model untuk belajar tocang, selalunya time sis free and layan Astro. Hasilnya now kakak da boleh tocang rambut sendiri. Ntah la pulak lepas nie style apa kakak mau adapt kat rambut auntie sorg nie.

Apapun., aku harap semoga sis selamat sampai KK and selamat balik balik India nanti. Amin


No comments: