Monday, March 21, 2011

Again??

8.30 am..

3 jam seleps entri bawah..
Nak tidur, tapi bekas bf call cakap something..
Tunang dia cari aku, sebab nak tanya something pasal history tunang dia a.k.a ex-bf aku..
Apa lagi tak puas hati kat aku nie?
Dia tu stok boring kalau scandal2 aku not intown je dulu, 3 tahun lepas..
Masa aku masih kerja kat travel agent di Sabah..
G makan and lepak, pas tu aku balik la..
Nie la kalau tak nak trust tunang sendiri, couple da lama giler..
Dia datang kat aku time diorang clash few months sebab pomp tue buat hal..
Aku la yang tadah telinga dengar dia mengadu and sumbang air liur utk bagi advice mana yang aku mampu..
Now aku wanted oleh tunang dia plak da...
Haishhhhh....

And dia pesan jangan approved kalau ada fren request yang gune pic dia kat FB..
ye la ye la...
aku pun tak hingin masuk dalam masalah korang..
aku da letih da..

1 comment:

Ahkak Geli said...

meh meh ..meh ahkak nyamar jadi kau..hahhaha