Monday, March 21, 2011

Boring

5.30am

Still bangun, tengah blogwalking, main game CSI kat FB sambil minum teh dan melantak salad buah. Nyum nyum. Rindu salad buah mak aku, hidangan wajib time buat kenduri kat kampung. Orang kampung yang tak suka makan dulu, now akan cari salad tue kalau kitorang da panggil kenduri time raya puasa.

Sebentar tadi satu kebenaran terbongkar. Aku sakit hati dan marah pada diri aku kerana mudah percayakan janji seseorang. Dia berjanji akan merahsiakannya, tapi akhirnya??

Sudah la, aku da malas nak pikir hal tu lagi. Buat semak kepala aku jer!!

Sabtu depan, aku dan My Sayang akan terbang ke Sabah weeheeee. Menghadiri majlis adik aku, dan berkumpul dengan family aku, dan bermanja2 dengan putera-puteriku. Ceh, nak bermanja2 dengan putera-puteriku konon, hakikatnya diorang yang nak bermanja dengan aku. Mana2 je la, vice versa ^_^

Sekarang aku tengah bercuti panjang jugak la, tapi gaji jalan ^_^
I like that boss hahahahah
Ada issue di company aku sehingga aku mengambil cuti agak lama sket, tapi biarlah few of my friends je yang tau, which friends yang da memang aku trust, yang aku da test and tak pernah lagi melanggar janji mereka pada aku. Kalau diorang da break the promise belakang aku, wallahuallam.

Don't simply trust your friends, that's what I learn, over and over again.

No comments: