Tuesday, March 29, 2011

Masih berusaha

Saat ini aku berada di rumah family aku di KK, Sabah.
Sudah berada di sini sejak malam sabtu, ketika berlangsungnya Earth Hour 2011.
Aku touchdown LCCT KK pada pukul 735pm, sepatutnya pada 705pm tapi memandangkan agak jammed dekat hangar LCCT KUL, maka kapal yang aku naiki terpaksa beratur selama 30min sebelum pilot 'mengapungkan' kapal tersebut.
Ada 3 kapal di hadapan dan 3 kapal di belakang kapal yang aku naiki, ada Air Asia, ada MAS, ada Firefly menunggu turn untuk berlepas.
Ok ok..aku da melalut da nie.

Actually aku ada something nak setel kat KK.
Aku dalam misi tertentu kena setel jugak.
Misi selain daripada majlis adik aku.
Now masih berusaha untuk selesaikan misi aku.

Anak2 aku tengah sedap bermimpi di dalam bilik sekarang, esok kena bangun pukul 530am and pergi tuntut ilmu kat sekolah cina tak jauh dari perumahan ini.
Aku? Still sorang2 di ruang tamu, melayan Astro.
Sambil2 tue aku merancang strategi baru untuk misi aku.
Harap setel misi tersebut.
Amin



No comments: