Monday, January 18, 2010

Mr-Aku-Lupa-Namanya

Right now, emosi masi belum stabil. Otak masih bercelaru, belum defrag lagi hehehe. Jangan ditanya bila nak defrag, sbb aku sendiri pun tak tau bila nak defrag kuang kuang kuang.

Beberapa minit lepas ketika aku sedang clear kan all emails and Facebook sekali, aku dapat panggilan dari sebuah travel agent. Well, non-formal interview la kunun. Mr-aku-lupa-namanya (serius, aku lupa namanya but dari cara dia bercakap, dia chinese) bertanyakan few questions and aku jawab jer. Bila dia tanya result SPM aku, terus aku berlari2-mak-budak ke bilik and mencapai sijil SPM ku. Amacam aku ble terlupa masukkan result SPM dalam resume aku, aku pun tak tau huhuhu.

After few minutes talk, dia kata dia akan run thru all the candidates dulu and if aku dalam senarai pendek, dia akan call aku utk set interview. Aiseh, terus ku tanya bila akan terjadi and katanya esok. Fuhh, pray to Allah aku termasuk dalam senarai pendek itu. Mr-aku-lupa-namanya ada mengatakan bahawa skop keja aku dl jauh lebih advance dari position nie. Kalau cam tue, can I apply job as Manager at your company Mr-aku -lupa-namanya? hehehe..ngada2 la plak. Apapun, aku berharap aku akan dapat job nie, Insya Allah. Amin.


No comments: