Saturday, February 27, 2010

Tension

Tet.. tet.. tet.. tet

Aku capai henfon dan check sape yang mengganggu ketenangan ku di kala itu.

" Sayang, ni nombor top up. xxxxxxxxxxxxxxxx", mesej dari My Sayang. But dari nombor Maxis dia.

Tau la aku gaji dia da masuk and dia terus bayar bill Maxisnya.

Aku tension masa tue. Bukan sebab dia tak on DG, tapi aku tension sebab kalau dia da on Maxis sure dia akan keep contact adik angkatnya di Sabah. Bukan aku nak jeles, tapi aku tak suka dia asyik call and mesej adik angkatnya tue.

Kenapa?

Sebab aku selalu sangat terbaca mesej yang ntah pape dari adik angkat dia.

" Bang, #%&* rindu abang"

" Kenapa lama tak call/sms?"

"Bang, tolong topupkan. $%^$ da takder credit"

Aku tak kisah kalau My Sayang beritau aku awal2 dia selalu contact adik angkatnya. Tapi nie aku yang dapat tau sendiri. Aku paling hangin kalau benda tue aku tau sendiri. Pulak tue mesej ntah pape. Aku selalu tarik muka bila terbaca mesej antara My Sayang and adik angkatnya. My Sayang pulak terangkan yang dia and adik angkatnya takder pape. Whatever!!!

Tak adil sebab dia asyik contact adik angkatnya kalau da on Maxis sedangkan aku asyik sms ngan sorang mber aku.

Hello!!!

Aku da beritau dia awal2 lama sebelum aku and budak tue start keluar. Sape pun member2 aku, aku akan beritau My Sayang, aku beritau sebab respek kat dia.

Mula2 memang My Sayang jeles sebab dia tengok aku happy kalau keluar ngan mber aku, tapi kami da discuss benda nie beberapa malam lepas and My Sayang faham aku kawan baik ngan budak laki tue.

Ikutkan hati, semalam lepas mber aku jumpa girlfrend dia kat Shah Alam, dia datang ambil aku kat rumah. Tapi memandangkan hanya aku and My Sayang jer kat rumah, aku cancel date. Tup tup, kakak dia yang sorang tidur kat rumah pulak. Hampehhh.. pukul 2am aku text dia, tapi dia tak reply sebab da tidur.

Aku da pesan kat My Sayang, kalau ada perempuan lain, beritau aku awal2, jangan sampai benda tue aku tau sendiri dan itu hanya akan membuatkan hangin satu badan. My Sayang selalu cakap, dia takder orang lain selain aku. Aku tak la percaya sangat sebab aku da pernah kena tipu oleh seseorang bila trust 100% dulu and akibatnya aku recover selepas 3 tahun. After recover, aku start permainkan lelaki. Tapi bila jumpa dia, aku taubat tak nak ulang record lama.

Sekarang nie jiwa aku kacau sket. Lagu2 pun semua yang ku kategorikan dalam JIWA KACAU. Malam nie nak bantai minum la.





No comments: