Thursday, March 4, 2010

I FINALLY FOUND MY SAYANG

3.20 am

Like last nite, still awake while My Sayang already zzzzzzzz ( i can hear he snoring :P )

Actually, aku da tidur tadi pukul 10pm and TERbangun pukul 2am. First time awal tidur sejak berhijrah ke KL sebab semalam tidur pukul 6am and hanya buka mata pukul 1pm, itu pun sebab My Sayang kejutkan untuk breakfast (suppose to be lunch kan?), kalau tak sah aku terus koma sampai lewat petang. My Sayang off semalam, so aku dengan suka suki-nya bermalas2an, aku tak buat satu keja pun muahahahaha.

Well, kitorang da deal kalau My Sayang off dia akan buat semua keja di rumah and treat me like a Princess. I likeeeeeeeee :P

Deal made sebab My Sayang yang mau macam tue walaupun ku bantah sedaya upaya. Cukup 6 hari seminggu aku basuh dirty laundry kami, cook for him juga 2 orang kakaknya and sorang housemate kami, kemas rumah and bla bla bla, itu alasannya bila aku tanyakan kenapa deal macam tue. And like usual, aku TIDAK DIBENARKAN tolong dia, TOLONG TENGOK boleh la :P

Mula2 kami apply macam tue since declare 2 bulan 10 hari lepas, aku rasa TERamat kekok sebab itu semua keja aku. Kami berebut buat keja rumah, and last2 aku kalah dalam perebutan itu huhuhuhu. But now, aku da biasakan diri aku. Cuma semalam, bila dia ambik laundry basket and bawa ke dapur untuk basuh, aku tegah and say "LEAVE IT TO ME SAYANG." Sekali lagi kami berebut and kali nie aku MENANG yessssssssss =))

Killer sentence yang buat aku menang is "SAYANG AKU NDAK?"
"MENGUGUT JA KEJAMU KAN SAYANG?" itu jawapnya bila aku da keluarkan killer sentence aku untuk menang muahahaha. I love you sayang, really love u muahh.

Terkadang aku rasa serba salah biarkan My Sayang buat houseworks bila dia off day, tapi dia selalu beritau aku yang itu adalah masa terbaik untuk dia bagi aku rehat dari semua daily routine aku. Sepatutnya dia duduk rehat di rumah and aku layan dia sebab dia da penat keja cari rezeki, tapi dia nie stubborness. Degil2 aku pun, dia lagi degil bila kami debate bout this. BAIKLAH.

Semalam aku kurang sihat, lepas breakfast (lunch actually) aku smoke and baring di hall. Terasa tubuhku teramat lemah and untuk gerak ke washroom pun aku tidak berdaya. Kesian My Sayang, risau sangat sampaikan ajak aku ke klinik di bawah apartment untuk jumpa doc. Aku dengan lajunya say "NDAK MAUUUUUUUU".

Bukan takut jumpa doc, tapi aku tak nak susahkan My Sayang. (well, takut pun ada tapi sikit saja la :P) End up, dia tidurkan aku. Ala, macam tidurkan baby yang tepuk2 punggung sampai tertidur tue. Gitulah cara dia tidurkan aku setiap malam. Before that of course dia akan kiss forehead, both cheeks, EYES (sebab suruh tidur tue), NOSE (saham hidung aku da tinggi sebab dia suka kiss noseaku huh) and lips.

Semalam dia masakkan nasi goreng untukku, i really like his nasi goreng after my mum. Dunno why, but i really like it till sometimes i ask him to cook it for me. Of course during his off day saja la. I remember last month I was off to Terengganu for 5 days, following my formerr-boss for some business trip at her resort. When the kitchen staff prepared a friend rice as our breakfast, I don't have appetite to eat it coz I want My Sayang to prepare it. Then when I came back to KL again, nah... friend rice is waiting for me, which he cooked it specially for me hehehe.

To My Sayang, ketahuilah bahawa:
1. I really love u so much coz you the one who can take my breath.
2. I want to spend the rest of my life with u (even I'm not ready to re-marry, but who know God will open my heart to do so)
3. I really appreciate you since you came into me & my kids life.
4. I LOVE YOU SOOOOOO MUCH MUAHHH


I FINALLY FOUND SOMEONE - BRYAN ADAMS FT BARBARA STREISAND

I finally found someone, who knocks me off my feet
I finally found the one who makes me feel complete
It started over coffee, we started out as friends
Its funny how from simple things, the best things begin

This time is different (la, la, la, la)
Its all because of you (la, la, la, la)
Its better than it's ever been
Cuz we can talk it through
My favorite line was can I call you sometime?
Its all you had to say
To take my breath away

This is it
Oh, I finally found someone
Someone to share my life
I finally found the one to be with every night
Cause whatever I do
Its just got to be you
My life has just begun, I finally found someone

Ooh, someone
I finally found someone
Ooh

Did I keep you waiting (I didn't mind)
I apologize (baby, that's fine)
I would wait forever
Just to know you were mine
Ya know, I love your hair
(are you sure it looks right? )
I love what you wear
(isnt it too tight)
Youre exceptional
I can't wait for the rest of my life

Oh, this is it
Oh, I finally found someone
Someone to share my life
I finally found the one to be with every night
Cause whatever I do
Its just got to be you
(oh, yeah)
My life has just begun
I finally found someone
And whatever I do
Its just got to be you
Ooh, my life has just begun
I finally found someone

Sayang, Thanks for being with me every now and then. Also thanks for love my kids so much as You love me so much too.

No comments: