Monday, March 1, 2010

Rock Concert

...12.30am...

Yesss.. lagi sikit jam My Sayang balik rumah bawa food. Dia janji nak balik pukul 1am.

Sambil tunggu, aku baca blog, layan Youtube and semestinya Dunhill.

Perut da ada rock concert nie, mana la My Sayang?

Malam nie malas nak masak :D

Sekali-sekala aku malas masak, lagipun ikut betul bukan turn aku masak. Tapi terkadang aku juga yang masak sebab nak My Sayang rasa air tangan aku tiap2 hari (kecuali dia off day, aku yang akan rasa air tangan dia, sedappppp)

Rock concert dalam perut nie makin happening.

Alahai My Sayang, baliklah cepat2. Tau kah anda Your Sayang da kebulur sangat da?

Mata da ngantuk nie, kang tertidur depan lappy dengan rock concert dalam perut makin happening huhuhu



pssss: akibat malas masak n turun bawah cari makanan :P

No comments: