Tuesday, September 7, 2010

Minggu yang sangat penting

Seperti yang diketahui, minggu nie adalah minggu terakhir kita berpuasa.
Semua tengah membuat persiapan terakhir untuk menyambut raya.

Bagi aku, minggu ini adalah minggu penting untuk aku.
Penentuan dalam karier aku.
Andai segalanya berjalan dengan lancar, plan yang seterusnya akan turut berjalan lancar, Insya Allah.
The key is within this week.

Amat penting untuk aku kerana aku berikan full commitment, energy, time untuk mencapai apa yang aku inginkan pada 2 minggu pertama untuk September 2010.
Anak2 aku and MY SAYANG menjadi sumber inspirasi untuk aku push to the limit and capai apa yang aku inginkan.
Kerana apa yang aku buat segalanya untuk Kakak and Adik, dan untuk membina hidup yang stabil bersama MY SAYANG.
Mereka adalah pemangkin untuk aku berusaha sehabis mungkin.
Untuk masa depan mereka, dan kami :)

Doakan agar segalanya berjalan seperti yang aku rancangkan untuk masa depan anak2 aku.
Amin.


No comments: