Saturday, September 4, 2010

Rindu

Aku rindukan anak2 aku.
Hari ni sahaja aku sudah menghubungi mereka beberapa kali sehinggakan anak2 ku bertanya samada aku ok ataupun tak.

Aku akan siapkan rumah itu secepat mungkin so aku boleh bawa mereka datang bercuti ketika semester break nanti.
Aku masih belum bersedia untuk membawa mereka tinggal bersama sebab aku masih baru di KL nie.
Plus aku seorang di sini walaupun mempunyai sahabat baik.
Tetapi between family and bestfreb, aku lagi percaya familyku dalam untuk menjaga anak2 ku.
Ikutkan hati memang aku hendak angkut mereka tinggal bersama namun aku masih belum stabil dari segi ekonomi.
Bila aku da stabil dari segi ekonomi serta rumahku sudah lengkap untuk mereka, aku akan bawa mereka tinggal bersama aku di sini.

Kakak...
Adik...
tunggu Umi hujung tahun nie. Umi akan habiskan cuti Umi selama 2 minggu bersama kamu berdua.
Umi sangat rindukan kamu.


No comments: