Sunday, February 13, 2011

Emosi Comot

Salam

Aku tak tau kenapa lately aku sangat2 sensitif.
Ada jer benda yang tak betul, aku akan cepat naik darah.
Bukan je My Sayang jadi mangsa, malah budak2 training kat opis aku terasa tempias, lebih2 lagi time practice presentation dengan aku, kalau salah sket je info aku akan ngamuk.
Maka gelabah la budak2 tue.
Aku pulak akan kejap2 keluar ke tangga untuk smoke.
Boss2 aku turut kena tempias.
Tanya pasal report itu ini la, aku hamuk juga.
Bukan hamuk sebarang, tapi da bentang apa semua masih nak tanya lagi.
Tue belum OM aku lagi yang tak pandai paham bahasa.
Siap my SMM tegur aku, sbb yang aku hamun itu CEO company aku.
Haruuuuuuuuuuu.
Alamatnya, satu company tanggung padah bila CEO tak approve gaji kitorang lagi.
Huhuhuhuu

Rasanya aku masih terasa dengan seseorang.
Sudah beberapa hari benda itu terjadi, aku try to buat cool tapi kejap je.
Lepas tue senyap la aku balik, berkurung la aku balik, murung la aku balik.

Aku da lama buang tabiat pendam sesuatu lama2, tapi perkara yang terjadi baru2 ini sangat membuatkan aku bengang.
Maka keluar la perangai lama aku.
Aku benci bila perangai lama aku keluar.

No comments: