Sunday, February 13, 2011

Geng Poker

Ye ke?
Ramai cakap aku da berubah.
Mood swing kot!!
Hahahahaha

Aku tak tau nak fikir apa lagi.
Hari nie sungguhpun aku bersantai dengan geng poker aku, aku masih fikirkan hal itu.
Erm, actually bukan bersantai.
Ziarah ayah mber kat Hosp. Sg. Buloh, then hantar ayah dia ke rumah kat Damansara Section 7 sambil lepak terus kat umah dia sejam lebih, then lepak The Curve untuk lunch which is da pkl 3pm hokay!!
Pukul 6pm gerak ke stesen LRT KJ after layan persembahan budak2 menari tarian Cina kat Ground Floor The Curve.
Ambik train ke KL Sentral, hujan lebat la pulak.
Lepak KL Sentral ngan sorang mber poker sambil tunggu hujan reda.
Pukul 7.45pm hujan reda, aku baru gerak ambik bus and mber gerak ambik komuter ke Salak Selatan.
Berlumba la plak sapa sampai rumah dulu hahaha.
End up, masing2 sampai rumah pada masa yang sama.
So betting cancel hohohoo.
Melepas top up 10 hahahaha.

Now aku da sampai rumah sambil basuh baju My Sayang, esok dia ada class tapi aku tak basuh baju lagi sebab lepak ngan mber poker hari ni.
Ingatkan nak join My Sayang ke rumah kawan dia yang kawin hari nie tapi date clash dengan perjumpaan dengan geng poker.
Plah tue venue perjumpaan last minute kena tukar ke Sg. Buloh, ambik kau!
Aku and sorg mber kena lah naik komuter ke Sg. Buloh then adik aku n boipren dia ambik kami kat stesen.

First time jumpa kat dunia real, tapi ktorang tak kekok langsung.
Memang la kat FB gurau2, tp sometime perangai org kat dunia maya lain, kat dunia real lain.
Tapi yang nie, kat dunia maya ke dunia real, kitorg selamba je kenakan satu sama lain kaw2 punya.
Macam kat FB je.

Sorang mber nak balik Miri da esok, kena bertugas untuk negara.
Yang lagi 3 termasuk aku, akan kembali ke tugas pada majikan masing2.
Kitorang kat KL takper, bole lepak2 lagi.
Mber kat Miri tue yg kesian hahaha.
Sampai dia harap kursus 3 bulan start March, dia harap dia kena kat area KL, bole keluar lepak lagi ngn kitorang hahahaha.

Ok lah, nak blogwalking ke blog mber2 lain.

Good nite

No comments: