Saturday, February 19, 2011

Sabtu-hari yang dinanti - nantikan

Yeah, Sabtu.
Kenapa nak tunggu Sabtu setiap minggu?
Sebab Sabtu hari untuk ramai orang pegi dating, pergi jumpa member2 ataupun lepak kat rumah setelah penat bekerja selama 5 hari.
Well untuk aku, Sabtu adalah hari untuk aku bermalas-malasan, buat laundry and masak untuk My Sayang (yeah, walaupun aku kadang2 saja bermanja nak minta dia masakkan untuk aku pulak).
Then salah satu aktiviti yang penting disetlekan pada hari Sabtu is kemas rumah!! Huhuhu..
Sakit mata pulak tengk rumah semak kan, al-maklum la sume bizi during weekdays.

Sabtu esok plan nak g satu tempat with My Sayang, setle mana yang patut dulu.
Then tengok la, maybe direct balik rumah atau saja lepak2.
Tapi, i hate crowded!!!
Camne nak lepak kalau tak suka berada di tempat yang ramai orang yang tak dikenali?
Haihhhhh

Normally Sabtu lagi baik duduk rumah, mengada2 manja dengan My Sayang sambil teman dia tengok cerita Hindustan dia hahahha.
Aku tetap layan game, better hahaa...

Anyway, have a nice weekend u all.

No comments: