Tuesday, August 24, 2010

Hari yang agak busy

Sampai ofis pukul 8am tadi.
On lampu n lappy, aku terus menghadap cermin besar di belakang kerusi aku.
Sambil2 tue layan lagu Funky Techno 2010, buka kuat2 supaya bagi aku wakeup kot2 aku datang ke opis dalam keadaan separa sedar hahahaha.

Ok, muka da siap kasi kaler pelangi :P
Tengok jam kat lappy, 8.20am.
Aku call colleague aku yang sama2 stress untuk kejar promotion tue.
Dia da kat bawah, tengah beli rokok.

Nak share beberapa cite menarik, tapi schedule agak busy harini.
So malam nanti after working hour aku sambung.
Da ada dalam draft, tapi 20% je siap hahahaha.
Eh eh, dengar2 malam nie 2nd boss nak ajak dinner then pegi happy hour.
Tengok la camner nanti, kalau tak jadi aku siapkan post aku pasal few story agak gila yang berlaku pada aku this few days.

Selamat Hari Selasa dan Selamat Berpuasa!!
Juga Selamat Berkerja :P

No comments: